برگزاری نشست وحدت وهمبستگی اقوام در ولایت لغمان

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۱ - ۱۱:۱۰
خبر

یکشنبه ۱۴/۴/۱۴۴۵

شیخ حضرت ولی حقانی رئیس  جرگه وهماهنگی امورقبایل، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل وهیئت  معیتی شان در جریان سفر خود به ولایت لغمان، نشست بزرگ قومی را تحت عنوان وحدت و همبستگی  اقوام  با اشتراک مسئولین دولتی، صدها عالم دینی وبزرگان قومی در آن ولایت تدویر نمودند.

درابتدا چند تن از متنفذین قومی وبزگان کوچی ها دراین نشست در رابطه به حمایت وپشتیبانی از امارت اسلامی صحبت نموده گفتند: علماء افغانها را برای جهاد علیه اشغال تشویق وترغیب نمودند، آزادی را که ما امروز شاهد آن هستیم از برکت جهاد وقربانی های علمای کرام ومجاهدین می باشد، هم چنان آنان درسخنان شان یک سلسله مشکلات باشندگان ولسوالی های این ولایت را مطرح ساخته وخواستار حل آن گردیدند.

در پایان این نشست شیخ حضرت ولی حقانی رئیس جرگه وهماهنگی امورقبایل راجع به دستاوروکارکردهای وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل صحبت نموده گفت: بعد از حاکمیت امارت اسلامی هیچ کس به خاک افغانستان تجاوز نکرده است، مردم افغانستان برای حفظ کشور خود در کنار حکومت قرار دارند. وی درادامه تصریح نمود که بزرگان قومی مسئولیت دارند که به  قشرجوان  تفهیم نمایند که حمایت وهمکاری با امارت اسلامی مسئولیت ووجبیه آنان می باشد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۸:۴۰
Background image

دیدار با اعضای کمیسیون  حل منازعات

۳/۱۱/۱۴۴۵
 
الحاج ملا نورالله نوری سرپرست وزارت   امورسرحدات، اقوام و قبایل با اعضای کمیسیون حل منازعات ولایت های بامیان و میدان وردک در سالون جلسات این وزارت دیدار و ملاقات نمودند.

در. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۴:۳۱
Background image

دیدار با علما و بزرگان قومی ولایت پکتیکا

۲۷/۱۰/۱۴۴۵

محترم الحاج ملا نورالله نوری، سرپرست وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل با شماری ازعلما و بزرگان قومی ولسوالی برمل ولایت پکتیکا در دفتر کاری خویش دیدار نمودند.

در این دیدار. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

منازعه چندین ساله میان دو خانواده درولایت کنر حل گردید

۲۶/۱۰/۱۴۴۵

اختلافات چندین ساله میان دو خانواده در منطقه پیغسرای ولسوالی مروری ولایت کنر که از  چندین سال به این سو ادامه داشت و در اثر آن یک تن زخمی گردیده بود، روز گذشته در نتیجه. . .

BACK TO NEWS