اختلافات ۳۵ ساله در ولایت پکتیکا به دوستی تبدیل شد

khoram_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۴۰
شخړه

۱۵/۱۰/۱۴۴۵

منازعه ۳۵ ساله در ولسوالی شکین ولایت پکتیکا به اثر سعی وتلاش ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین آن ولسوالی وبرزگان قومی حل وفصل گردید.

این منازعه که میان اقوام بانځی و سلیمانځی ولایت متذکره برسرمین بوجود آمده بود و باعث مشکلات زیادی به طرفین قضیه شده بود سرانجام  به اثر پادرمیانی مسئولین و بزرگان قومی به دوستی تبدیل شد.

 در جریان حل منازعه باشندگان محل وطرفین منازعه از تلاش های مسئولین دراستیای حل وفصل منازعات قومی قدردانی نموده حل اختلافات میان مردم را سبب نیک بختی جامعه دانستند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۴:۲۶
Background image

با خانواده های سیلاب زده در ولایت تخار کمک صورت گرفت

۱۰/۱۱/۱۴۴۵

در هماهنگی با  وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل و همکاری مالی مؤسسه ( کمک های جرمنی برای اطفال افغان) برای (۱۰۱) خانواده سیلاب زده در ولسوالی چال ولایت تخار ۹ قلم مواد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۴۳
Background image

امضای تفاهم نامه با مؤسسه ځلاند افغان

۶/۱۱/۱۴۴۵

مولوی محمد علی جان احمد معین جرگه ها و هماهنگی امور قبایل وزارت اموسرحدات، اقوام و قبایل با مؤسسه ځلاند(ZAO) تفاهم نامه همکاری دوجانبه را به امضا رسانید. به اساس این تفاهم. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۸:۴۰
Background image

دیدار با اعضای کمیسیون  حل منازعات

۳/۱۱/۱۴۴۵
 
الحاج ملا نورالله نوری سرپرست وزارت   امورسرحدات، اقوام و قبایل با اعضای کمیسیون حل منازعات ولایت های بامیان و میدان وردک در سالون جلسات این وزارت دیدار و ملاقات نمودند.

در. . .

BACK TO NEWS