حل منازعه میان دو خانواده در ولایت پروان

khoram_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۲:۴۹
شخړه

19/ 10 / 1445

منازعه که میان دو خانواده بر سر موضوع قتل در ولسوالی شینواری ولایت پروان بوجود آمده بود، حل و به دوستی تبدیل شد.

به همین منظور مسئولین آمریت امورسرحدات، اقوام و قبایل ولایت پروان نشستی را با اشتراک  بزرگان قومی، محاسن سفیدان دایر نمود.

متنفذین قومی و اشتراک کنندگان در صحبت های خویش در این نشست گفتند، منازعه و اختلافات بالای موضوعات و مسایل قریه داری تاثیر بد دارد، و زندگی ما را به خطر روبرو می سازد، موضوعات و مشکلات که درجامعه بوجود می آید باید ازطریق  گفتگو حل و فصل شود، زیرا در صلح  خیر و برکت نهفته است.

در اخیر جوانب دخیل در منازعه  تعهد سپردند که بعد این با هم مشکلی ندارند  و همدیگر را در آغوش گرفتند بدین ترتیب به منازعه خاتمه داده شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۸:۴۰
Background image

دیدار با اعضای کمیسیون  حل منازعات

۳/۱۱/۱۴۴۵
 
الحاج ملا نورالله نوری سرپرست وزارت   امورسرحدات، اقوام و قبایل با اعضای کمیسیون حل منازعات ولایت های بامیان و میدان وردک در سالون جلسات این وزارت دیدار و ملاقات نمودند.

در. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۴:۳۱
Background image

دیدار با علما و بزرگان قومی ولایت پکتیکا

۲۷/۱۰/۱۴۴۵

محترم الحاج ملا نورالله نوری، سرپرست وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل با شماری ازعلما و بزرگان قومی ولسوالی برمل ولایت پکتیکا در دفتر کاری خویش دیدار نمودند.

در این دیدار. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

منازعه چندین ساله میان دو خانواده درولایت کنر حل گردید

۲۶/۱۰/۱۴۴۵

اختلافات چندین ساله میان دو خانواده در منطقه پیغسرای ولسوالی مروری ولایت کنر که از  چندین سال به این سو ادامه داشت و در اثر آن یک تن زخمی گردیده بود، روز گذشته در نتیجه. . .

BACK TO NEWS